۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

من یک دختر کرد از یک خانواده تهیی دست و فقیرم اگر انسانی هست صدایم را بشنود من بی گناهم با ضرب شکنجه و تجاوز جنسی بنده را مجبور به اعترافات دروغین وادار کرده اند از همه انسانها تقاضامندم من را فراموش نکنند دوست دار همه شما ها نشمین زارع


من یک دختر کرد از یک خانواده تهیی دست و فقیرم اگر انسانی هست صدایم را بشنود من بی گناهم با ضرب شکنجه و تجاوز جنسی بنده را مجبور به اعترافات دروغین وادار کرده اند از همه انسانها تقاضامندم من را فراموش نکنند دوست دار همه شما ها نشمین زارع
------------------------
Hi my name is Nashmin Zareh I am from a poor Kurdish family, I went to Northern Iraq to earn some money and feed my family, but the Kurdi
sh police from puk Jalal Talabani party grabbed me and left me to the Iranian intelligence service itlaat.
I further pursued in prison for several days under torture and abusive treatment they also raped me and my friends several times, finally it has forced me to recognize things that have never done in my life.
right now I ask all of human organization for help. 'with
best regards Nashmin Zareh
------------------------------------



Hej mitt namn är Nashmin zareh jag är från en kurdiska fattiga familjen, jag åkte till Norra Irak för att tjäna lite pengar och försörja min familj, men den kurdiska polisen från puk jalal talabani parti grep mig och lämnade mig till den iranska underrättelsetjänsten itlaat.
jag sätte i fängelse i flera dagar under tortyr och kränkande behandlingar dem har även våldtog mig och mina kompisar flera gånger, till sist dem har tvingat mig erkänna saker som har aldrig gjort i mitt liv.
just nu jag ber er alla mänskliga organisationen för
hjälp.'med vänliga hälsningar Nashmin Zareh
-------------------------------

0 kommentarer:

ارسال یک نظر